SOCIAL MEDIA

zaterdag 16 april 2022

VROLIJKE VIOOLTJES - IK DENK AAN JE


Hi, leuk dat je er bent!
Vandaag een kaartje met viooltjes...


Eindelijk weer een kaartje. Afgelopen week werd ik geplaagd door een migraine, gelukkig is het over.

De achtergrond van deze kaart heb ik gemaakt met de Gelli Plate. Hier heb ik met Fresh Fresia inkt een laagje aangebracht en afgedrukt op wit papier. Ik ben echt nog een beginneling maar zo leuk om te doen. Altijd weer spannend wat er op je afdruk komt.
Deze afdruk ik gescheurd zodat het op mijn kaart past. Ik heb drie viooltjes gestempeld en uitgestansd met de bijpassende stansen. Dit is eerste en tweede generatie stempelen. 
Met de viooltjes een mooi boeketje gemaakt en geplakt met lijm en dimensionals zodat het mooi in laagjes op de kaart komt.

De tekst heb ik op een label gestempeld en afgemaakt met een mooie strik lint.

Ik zie echt lente in deze kaart. Jij ook? 
Laat eens een berichtje achter.. heb je vragen of wil je iets bestellen.. laat het dan even weten!
tvanduijn@hotmail.com is mijn emailadres ik help je graag om net zo te genieten van het stempelen en projectjes maken als ik.

Product List
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00



 

Een reactie posten