SOCIAL MEDIA

maandag 18 april 2022

SCHELPEN - HAPPY BIRTHDAY


Hi, beetje later vandaag maar misschien al via instagram of facebook gezien!

Vandaag heb ik een verjaardags-label voor jullie.





Met de 3D Embossingmal Zeeschelpen heb ik een mooi stukje papier embossed met inkt. Je brengt dan inkt aan in je embossingmal en daarna het papier en dan door de machine heen draaien. En dan met de bijpassende dies uitgesnijden. Dan krijg je dus dat mooie randje met inkt op je schelpen. Zo tof, ik werd zo blij toen het lukte. Een deel van de stans heb ik daarna op dit mooie label geplakt.


Hier nog een klein fotootje van de label in het kadootje. De ontvanger was er blij mee.

Je kunt alle spulletjes bestellen via de plaatjes hieronder of via mijn webwinkel onder het karretje.

Fijne dag verder vandaag!



 

Een reactie posten