SOCIAL MEDIA

maandag 11 april 2022

QUIET MEADOW - THINKING OF YOU


Hi, leuk dat je op mijn blog komt kijken!

Vandaag een kaartje met de QUIET MEADOW set en dies.



De basis is een Garden Green kaart met daarop een stukje Design papier uit het pak van Heart & Home.
Daarna heb ik met de tickets uit de Sports Event set een ticket gesneden en daarna embossed. De bloemen heb ik gestansd uit de Meadow Dies, de label komt daar ook uit. Uit de bijpassende stempelset komt de tekst. Lintje erdoor en nog een mooie vlinder en de buitenkant van de kaart is klaar.


In de binnenkant heb ik een Basic White panel geplakt en bestempeld met de bijpassende stempels.




Kijk eens naar de details ... zo gaaf!

Als je deze bundel wilt hebben... wacht niet te lang  op=op.
Je kunt via het winkelwagentje shoppen of je stuurt me een berichtje op tvanduijn@hotmail.com
Je kunt me ook mailen voor een workshop of andere vragen!





 

Een reactie posten