SOCIAL MEDIA

maandag 7 januari 2019

Stampin'Up! Hello Cupcake Sale-a-Bration

Hi Goedemorgen,

Leuk dat je er weer bent.
Vandaag een kaartje met de Sale-a-Bration set 'Hello Cupcake' (nr.149714) deze set krijg je gratis bij een bestelling van €60,-

Een stukje DSP in Smokey Slate. De kaart is gemaakt in Whisper White.
Gestempeld met roze en Smokey Slate. De toef van de cupcake is heel eenvoudig uit te knippen en heb ik nog gekleurd met een Wink of Stella pen.
Een mooi lint en klaar is deze 'heerlijke' cupcake.







Wat heb ik gebruikt:
149714 Hello Cupcake 
106549 Whisper White
141897 Wink of Stella
lint komt uit de sale van Stampin'Up!
131179 Smokey Slate ink
144084 Powder Pink ink



Wanneer je een workshop wilt volgen of wilt bestellen! mail me dan, tdejager@kpnplanet.nl

Volgende workshop staat op de agenda voor 18 januari 2019.


Demonstrator worden tijdens Sale-a-Bration is heel aantrekkelijk!

Vanaf 3 januari kan je met veel voordeel een Starters pakket kopen! Tijdens Sale-a-Bration is er een SUper deal! Graag wil ik je verwelkomen in mijn team.

Er zijn 2 opties:


Optie 1: Je ontvangt een tegoed van €230,- om Stampin'Up! spulletjes van te kopen en je betaald slechts €129,- (je krijgt dan niet die gave craft-tas hieronder) wel gratis verzenden.


Optie 2: Je ontvangt een tegoed van €230 en de exclusieve Craft & Carry Tote en je betaald slechts  € 160,- en natuurlijk ook gratis verzenden.
Vergeet niet dat je niet verplicht bent te verkopen en dat je dan 20% korting krijgt op al je aankopen. 
Als je in januari instapt heb je tot Juli om je kwartaalomzet te halen. 
Verder zijn er leuke bijeenkomsten/ cursusdagen van Stampin'Up! en bij mij thuis.

Wanneer je meer wilt weten of wilt instappen... neem dan even contact met mij op: tdejager@kpnplanet.nl


Fijne dag vandaag,

Theresia

Een reactie posten