SOCIAL MEDIA

vrijdag 8 april 2022

HEART & HOME - LIFE IS BEAUTIFUL


Hi, welkom.

Vandaag een kaartje zonder stempelen maar wel met de fantastische spullen van Stampin'Up!



De basis is een kaart uit de Heart & Home card& envelop set. Daarop komt een uitgestansde Basic White die. Daarop komt een kaartje uit het Memories& More setje met daaronder een Doily. Daarna 2 bloemen uitgestansd en een vlindertje. Alles vastgeplakt en mooie rhinestones erop en klaar is mijn fantastische kaart. Ik ben zelf erg blij met het resultaat.

Heb je stempel vragen of wil je bestellen? Stuur me een berichtje op tvanduijn@hotmail.com of winkel via mijn karretje aan de rechterkant van dit blog. Ik zou het superleuk vinden een order voor je te verzorgen. Je ontvangt altijd een kaartje en ik probeer ook iets leuks op te sturen.




  Product List
Meadow Dies
[155852]
€ 46,00
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

Een reactie posten