SOCIAL MEDIA

maandag 4 april 2022

LUCKY YOU - HOORAY FOR YOU


Hi, leuk dat je komt kijken!

Vandaag heb ik een note card voor jullie.



Ik gebruik een basis van Basic White om op te stempelen en een klein stukje voor de tekst.
In de set zitten 6 kleine stempeltjes waar je achtergronden mee kan maken. 
Ik gebruik hier de kleuren, Bumblebee, Soft Succulent en Misty Moonlight.
Geweldige kleuren ook voor een mannenkaart.
Na het stempelen van de achtergrond stempel ik de tekst op een los stukje. Daarna knip ik dit uit en bevestig het met dimensionals op de basis notecard.
Op de flap van de envelop stempel ik ook wat kleine stempeltjes. Nu passen de kaart en de envelop mooi bij elkaar.

Heb je vragen? Of is er iets waar ik je mee kan helpen! Stuur me dan een mailtje op tvanduijn@hotmail.com
Wil je deze mooie set bestellen? Dat kan direct in mijn winkeltje bij het wagentje of je stuurt me een berichtje dan zorg ik dat je bestelling geplaatst gaat worden.

Groetjes,

Theresia 


Product List
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

 

Een reactie posten