SOCIAL MEDIA

vrijdag 1 april 2022

HEART & HOME DSP - THANK YOU


Hi, vandaag heb ik 2 kaartjes om te laten zien!


Bij kaartje 1 heb ik laagjes gemaakt met het mooie DSP Heart & Home. Deze heb ik recht op elkaar geplakt. Dit geeft een mooi elegant geheel.
Alle onderdelen komen uit het mooie DSP of is basis cardstock.



Kaartje 2 Heeft dezelfde onderdelen alleen iets andere maten DSP zodat je ze wat speels op de voorkant van de kaart kunt plakken.

De bloemen voor beide kaarten heb ik uit cardstock gesneden met behulp van de mini cut en emboss machine. Dit is zo'n heerlijk handig apparaat wat gezellig naast me staat als ik kaartjes maak.

Het gebruikte papier gaat helaas verdwijnen bij het verschijnen van de nieuwe catalogus. Wil je dit nog bestellen... misschien wel verzamelen ;) zo mooi. Bestel het dan voor het op is. op=op met deze artikelen.

Product List
Meadow Dies
[155852]
€ 46,00
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
>


 

Een reactie posten