SOCIAL MEDIA

woensdag 6 april 2022

COLOR & CONTOUR - DANK U WEL

Hi, leuk dat je op mijn blog komt kijken!

Vandaag heb ik een kaart met de COLOR & CONTOUR stempels.


Hoe heb ik de kaart gemaakt? De basis is een Basic White kaart met daarop diecuts die ik gemaakt heb met de Scalloped Contours dies. Je kunt ze nog in een bundel kopen dat bespaart 10%.
De onderste laag en de bovenste zijn Design Papier. Daartussen zit een laag met Cardstock. Daarna heb ik de bloem gestempeld en gekleurd met de bijpassende stempel. In de die-set zit ook de die voor deze mooie bloem. Dank u wel, komt uit de Vrolijke Viooltjes stempel set. In de stempel set zitten genoeg mooie teksten hoor maar m'n bestelling kwam net binnen en ik had de Viooltjes voor mezelf gekocht dus wilde wat proberen. Zo mooie letters. De bloem en de tekst heb ik met dimensionals geplakt.




  Product List
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

Een reactie posten