SOCIAL MEDIA

woensdag 30 maart 2022

FLOWING FLOWERS - JUST A NOTE

Hi, leuk dat je er bent.


Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met de Flowing Flowers set.


Dit is zo'n set die je eigenlijk gewoon wilt hebben. Heel divers en goed bruikbaar.
En... ik vind het zo leuk dat er veel verschillende soorten tekstjes bij zitten.

Als je nu iedere keer denkt. Leuk maar ik heb gelijk zo veel verschillende dingen nodig dus een hele grote uitgave.. Dat valt echt mee. Dit is een stempelset met 6 tekstjes van verjaardag tot dankjewel en een Just a note.. altijd fijn dan kan je zelf aan de binnenkant je stukje tekst schrijven. 

Ik gebruik hier een notecard. In dit setje zitten kaarten en enveloppen en ik gebruik 1 kleur karton en de bijpassende inkt. Dat is te doen toch.

De bloemen in deze set zijn echt zo mooi je kunt ze helemaal of in stukjes stempelen. Je kunt er ook een label mee maken om aan een presentje te hangen. Zo veel mogelijkheden.

Als je vragen hebt of het eerst wilt proberen.. stuur me dan gewoon een berichtje op tvanduijn@hotmail.com. Iedereen heeft vragen en iedereen is wel eens onzeker... ik wil je graag helpen en je leren hoe, wat en waarom! 
Wil je bestellen? Kan ook, zou ik superleuk vinden. Via hetzelfde emailadres of via de webwinkel aan de rechterkant.
De plaatjes aan de onderkant gaan ook naar de webwinkel.

Let op! helaas gaan ook bij Stampin'Up! de verzendkosten omhoog. Vanaf 1 april betaal je €7,95 voor een pakketje. Wil je meedoen met een verzamelbestelling? Kan ook maar dan moet je via de mail bestellen.

Heel leuk dat je vandaag bij mij op het blog kwam kijken.


 

Een reactie posten