SOCIAL MEDIA

maandag 14 maart 2022

IN THE MOMENT - BE GOOD TO YOURSELF





Hi, vandaag laat ik je 3 kaartjes zien met de IN THE MOMENT set van Stampin'Up!

Misschien heb je ze al snel voorbij zien komen in de REEL gister. Leuk dat je er bent.




Alle kaarten heb ik gemaakt met dezelfde stempelset. Deze set komt uit de Januari/ Juni catalogus. De set lag er al even maar nu dan eindelijk de kaartjes. En weet je wat het leuke is... ik had nog heel veel andere ideeen.. dus die hou je nog even te goed... 
Helaas merk ik dat nog niet al mijn energie terug is. Dus als het zonnetjes zo heerlijk schijnt als de afgelopen dagen wil ik er heel graag even van genieten. Lekker naar buiten, naar het park met de hond of heerlijk even uitwaaien op het strand.
De kaartjes geven mij eigenlijk allemaal datzelfde heerlijke ontspannen gevoel.




Alle stempels heb ik gestempeld met Memento black. Heerlijke zwarte inkt, op aquarelpapier. Wel even goed laten drogen anders loopt de inkt door. Daarna heb ik op een paar blokjes wat inkt gedrukt met de inktdozen en dan inkleuren met een aquapainter. Dit moet je echt een keer proberen. 


Nadat alle plaatjes gekleurd waren heb ik met m'n Stamperatus de teksten gestempeld.
Waarom? Omdat als er dan een letter niet helemaal scherp zou zijn ik er nog een keer inkt op kan drukken. Helemaal geweldig de Stamperatus! 
Daarna heb ik er mooie bijpassende kleuren cardstock bij gezocht dat is natuurlijk niet zo moeilijk omdat alle kleuren zo mooi coördineren maar toch ;) zo leuk om te doen.
De kaarten vastgeplakt met m'n multipurpose glue en nog een kleine versiering met een rhinestone en de kaartjes zijn klaar.

Wow, heerlijk weer. Vinden jullie ze ook leuk? Laat gezellig een berichtje achter.

Wil je een vraag stellen of een bestelling plaatsen? Dat kan via de mail tvanduijn@hotmail.com of als je op het winkelwagentje rechts drukt dan kom je in mijn webshop.
Ik zou het superleuk vinden als ik je order mag uitvoeren. Heb je belangstelling voor een make-a-card! Stuur me dan ook een berichtje zodat we wat kunnen afspreken!

Tot snel weer!


                                                                                  

Product List
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Water Painters
[151298]
€ 14,50

 

Een reactie posten