SOCIAL MEDIA

woensdag 16 maart 2022

STAMPIN'UP - SCRAPLAYOUT BEACH VIBES


Hi, wat leuk dat je er bent. Vandaag heb ik een layout voor jullie.



Leuk he! Ik vond het heerlijk om deze layout te maken. Allemaal papiertjes van Stampin'Up! met mooie plaatjes van mijn hondje Scott en mijzelf!
Ik krijg helemaal een zomer gevoel als ik dit zie... kan niet wachten. Heerlijk blote voeten en niets hoeven..Nu klink ik denk echt als iemand die zijn hele leven al aan zee woont. Het heerlijke zomer gevoel - Beach Vibes - zo noemen we het hier thuis.

De layout is opgebouwd met stroken DSP papier alle embellisments zijn ook van SU. Ik heb doilies gesneden en labels gemaakt. Kleine stukjes papier gebruikt en op diverse manieren weer terug laten komen. Ik heb mezelf hier iedere keer weer uitgedaagd om proberen te herhalen. Misschien zie je dat ook wel terug in de layout.


Hier zie je detail foto's van stukjes van de layout.


Zelf ben ik heel erg blij met m'n layout. Jij ook? Ben jij een kaartenmaker of een Scrapper?
Laat eens een berichtje achter, dat zou ik erg leuk vinden.



Product List
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Water Painters
[151298]
€ 14,50
>
 

Een reactie posten