SOCIAL MEDIA

zaterdag 12 maart 2022

RANUNCULUS ROMANCE - Just for you



Hi, wat leuk dat je op mijn blog komt kijken.

Vandaag heb ik 2 kaartjes gemaakt met de Ranunculus romance set.

                                                                             

Kaart 1 heeft als basis Just Jade en ik gebruik Basic White cardstock wat ik bewerk met alle In-color inkten 2020-2022.
Als je deze nog niet hebt.... wacht dan niet te lang want ze gaan in mei re-tired. Mis je nog een re-inkter vergeet deze dan niet te bestellen.

                   


Kaart 2 heeft een basis in Misty Moonlight maar verder is de kaart hetzelfde als de Just Jade kaart. Welke vind jij de mooiste?




           

Je kunt je inkten op alle manieren gebruiken. Om het papier te bewerken of direct te stempelen je kunt er mee kleuren, spetteren of ... ga maar door. Inkt en stempels hebben echt ongelofelijk veel mogelijkheden.

De binnenkant van de kaart heb ik ook met de blender-brushes bewerkt. Leuke kaartjes toch?
Laat eens een berichtje achter! En je kunt je altijd abonneren op mijn blog, zou ik heel erg leuk vinden.

Je kunt alle gebruikte spulletjes bij mij bestellen. Ik zou het superleuk vinden als je mij uitkiest voor je order. Het kan direct via de webshop onder het winkelwagentje of via de mail tvanduijn@hotmail.com dan krijg je een betaalverzoekje van me.

Het je vragen of opmerkingen? mail me tvanduijn@hotmail.com







 

Een reactie posten