SOCIAL MEDIA

vrijdag 25 maart 2022

CACTUS CUTIES - JUST A NOTE



Hi leuk dat je bij mijn post komt kijken!

Vandaag heb ik 2 kaartjes voor je met de Cactus Cuties set. Als je nog twijfelt... DOEN.. deze is zo ontzettend leuk. Zie je kaartjes en de losse Cactussen ernaast. Ze zijn zo leuk om te maken. Je kunt ze natuurlijk ook gekke kleuren geven maar zo had ik al zoveel keus.

Op de bovenste kaart heb ik laagjes DSP gebruikt en een mooie banner.

De onderste kaart is 1 laag. Leuke tekst eronder en een spettertjes stempel.
en dan een leuke cactus op de kaart met een tekstje en hij is klaar.


Vind je de kaartjes leuk? Je kunt de spulletjes bij mij bestellen op tvanduijn@hotmail.com

Heb je vragen? of wil je kennismaken met het stempelen! Neem dan even contact met me op. 

Product List
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00



Een reactie posten