SOCIAL MEDIA

zaterdag 19 maart 2022

BLESSINGS OF HOME - YOU ARE AMAZING


Hi, goedemorgen, leuk dat je mijn blog bezoekt.

Vandaag heb ik 2 kaartjes voor jullie.




Op beide kaarten gebruik ik de mooie bloemenstempel van Blessings of Home. Er hoort een hele suite bij maar als je alleen de stempels hebt kan je al zo ongelofelijk veel.

Ik heb de bloemen gestempeld met Misty Moonlight. Even laten drogen en daarna heb ik met het inktkussen op een blok gestempeld zodat ik een palet had om mee te kleuren.
Met een aquapainter en de inkt heb ik de boeketten ingekleurd. Helemaal in het blauw... soort van Delfsblauw.

Bij de bovenste kaart heb een lijntje getrokken met een marker in dezelfde kleur.

Bij de onderste kaart heb ik ook de achtergrond ingekleurd. Wink of stella op de grote bloemen en daarna afgemaakt met de mooie tekst dies. Rhine Stones erop een mooie mat van planken papier en klaar is de kaart.




Vind je de kaartjes leuk? Wil je iets bestellen? Stuur me dan een berichtje op tvanduijn@hotmail.com of plaats je bestelling rechts in je winkelmandje en laat het fijn thuisbezorgen.
Wil je nog iets van de in-colors 2020-2022 bestellen wacht dan niet te lang want de nieuwe kleuren komen eraan.





 

Een reactie posten