SOCIAL MEDIA

woensdag 19 januari 2022

IN SYMMETRY - BEST DAY EVER!


Hallo, leuk dat op mijn blog komt kijken.

Vandaag een kaartje met het papier uit de In Symmetry bundle.


Het gaat hier om een funfold kaart. De basis is Bumblebee met daarop Just Jade en DSP. De bloem is gestempeld in Flirty Flamingo en daarna uitgeknipt en de takjes komen uit de bijpassende pons. De tekst heb ik gestempeld met Memento.

Vrijdag 21 januari ga ik een verzamelbestelling plaatsen! Doe jij ook mee?! Stuur me je bestelling via tvanduijn@hotmail.com, je kunt betalen via een overschrijving of een tikkie. Als je in de webwinkel besteld krijg je het direct naar je huis verstuurd. De verzendkosten zal ik berekenen na ontvangst van de bestelling (woon je in Katwijk of omgeving... dan kan je het natuurlijk langshalen ;)

Vergeet niet dat je bij een bestelling van €60,00 een gratis artikel mag uitzoeken uit de Sale-a-Brations brochure (zie rechterbalk) deze is nog geldig t/m 28 februari.

Je weet me wel te vinden voor je vragen of het boeken van een workshop, tvanduijn@hotmail.com, helemaal leuk als je dit gaat doen!

Product List
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Clear Block D
[118485]
€ 10,50
Clear Block A
[118487]
€ 5,00
Clear Block B
[117147]
€ 7,50



 

Een reactie posten