SOCIAL MEDIA

vrijdag 21 januari 2022

HOF VAN EEDEN - BLESSING

Hallo, leuk dat je er bent.

Vandaag een kaartje in mooie warme kleuren! Lees snel verder..



Voor deze kaart heb ik Bumblebee, Cinnamon cider en Soft Suede gebruikt. 
Een Basic White basis met een mat in Bumblebee, daarop een bestempelde kaart. Ik heb de takjes gebruikt uit de Hof van Eeden set. De spettertjes komen uit de Color & Contour set, zo leuk om het wit weg te werken. De bij lag nog op de tafel van een ander project maar komt uit de Honeybee home set. De tekst uit de Blessings of Home set. Je kunt dus de sets ook heel mooi met elkaar mixen. Vaak doe ik dit niet om jullie niet het gevoel te geven dat je heel veel moet kopen dat hoeft dus niet maar misschien wel een nieuwe set mixen met wat je al hebt! Dan heb je nog veel meer mogelijkheden. De kaart is afgemaakt met mooie steentjes uit de mat-metallic rondjes.

Vanavond ga ik een verzamelbestelling doen! Stuur je bestelling zo snel mogelijk naar me toe! Naar tvanduijn@hotmail.com.
Vergeet niet dat je bij een bestelling van €60,- een artikel mag uitzoeken uit de Sale-a-Bration brochure in de juiste categorie. 

Laat eens een berichtje achter, leuk om te zien wie er allemaal meekijken! 



 

Een reactie posten