SOCIAL MEDIA

maandag 17 januari 2022

ISLAND VIBES - SPECIAAL VOOR JOU

Hallo, goedemorgen, 

Leuk dat je er bent.

Vandaag heb ik een kaartje met de stempel-set Island Vibes! 
Een Sale-a-Bration artikel, dus gratis bij een bestelling van €60,00 of meer t/m 28 februari.


De basis is een kaartje van Basic White met een mat in Garden Green. Op een stukje Wit stempel ik de plant in 2 kleuren, dit is heel eenvoudig met de Stamparatus! maar heb je die niet kan het ook door de stempel met 2 kleuren inkt te beinkten.

De tekst komt ook uit een Sale-a-Bration set, Speciale momenten! Zo gaaf! Helemaal leuk al die Nederlandse teksten. 

Je kunt in de periode t/m 28 februari '22 gratis producten bestellen bij een bestelling vanaf €60,- bestel je €120,- dan mag je twee artikelen of een uit de €120,- categorie. Het is echt feest! Altijd zo'n fijne tijd als je cadeautjes kunt verdienen ;)

Wil je iets bestellen? of heb je vragen? Stuur me dan een berichtje op tvanduijn@hotmail.com! Dan help ik je graag verder. Als je eerst de producten een keer wilt uitproberen kan dat ook laat dat even weten, er staan geen workshops gepland door Covid-19 maar het kan wel in een klein groepje maar dan doe ik het liever op de meest veilige manier. Je bent van harte welkom.

Product List
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Clear Block D
[118485]
€ 10,50
Clear Block E
[118484]
€ 14,50



 

Een reactie posten