SOCIAL MEDIA

maandag 10 januari 2022

HONEYBEE HOME - HAVE A PERFECT BIRTHDAY



Hi, goedemorgen, leuk dat je een bezoekje brengt aan mijn blog.

Het kaartje van vandaag heb ik gemaakt met de Honeybee Home bundle. 
Ik hou van de stijl van deze stempels. Je kunt hier echt heel veel mee doen. Je zult ze dan ook echt nog wel een paar keer voorbij zien komen hoor ;)


De basis is een Heart & Home basis kaartje (linkje staat onderaan). Het is het kleinere model kaartje, ook erg leuk voor aan een kadootje.

Ik heb een doily gebruikt in Cinnamon Cider een ik heb het bij-tje en de bloem gestempeld en daarna uitgestansd. De envelop heb ik ook bestempeld met de bij... Zo lief ! Ik wil het bij-tje wel overal op stempelen. Daarna heb ik alles op de kaart geplakt en afgewerkt met Rhine stones, niet te moeilijk maar zo ontzettend leuk.

Je kunt de spulletjes van Stampin'Up! bij mij bestellen! Via het winkelwagentje kom je in mijn winkeltje. Je mag me ook een berichtje sturen via Whats-app of een berichtje of via de mail op tvanduijn@hotmail.com. T/M 28 februari is het ook Sale-a-Bration... wat is dat? Nu dan krijg je bij een bestelling van €60,00 aan spulletjes een kadootje uit de SAB brochure (ook in de rechterkant van het blog te vinden). Heb je vragen? Gebruik dan gewoon dat mail adres tvanduijn@hotmail.com of een van de andere kanalen! Ik zou het superleuk vinden als je bij mij besteld of instapt als teamgenootje.





 

Een reactie posten