SOCIAL MEDIA

woensdag 12 januari 2022

ISLAND VIBES - HEEL VEEL BETERSCHAP

Hi, goedemorgen,

Leuk dat je naar mijn kaart komt kijken! 



Gave kaart he! Zo blij met het resultaat. Ik heb hier de Island Vibes stempelset gebruikt. Zo'n mooie set.
Deze set kun je dus gratis verdienen. Bij een aankoop van € 60,- mag je deze set of iets anders uit de SAB brochure uitzoeken.

Hoe heb ik hem gemaakt? 
De basis is een note-card, deze koop je per set samen met de bijpassende enveloppen. daarop een laagje Garden Green karton, daarop een stukje DSP uit het Favoriete Stek pak, hierop heb ik de bladeren uit de set gestempeld, de randjes van het papier heb ik nog met de Garden Green inkt bewerkt. Een banner van Garden Green en een label wat ik achter het tekstje geplakt heb. Het labeltje heb ik me dimensionals opgeplakt.

Je kunt alle gebruikte spulletjes bij mij bestellen. Ik verwelkom je graag als klant. Wil je graag instappen als demo? Je bent welkom in mijn Team! Tijdens SAB mag je 2 extra stempelset uitzoeken buiten de super aanbieding die we altijd hebben!
Heb je vragen? Of hulp nodig bij het uitzoeken? Stuur me dan een berichtje op tvanduijn@hotmail.com of via een van mijn andere social media kanalen.



Product List
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Clear Block D
[118485]
€ 10,50
Clear Block E
[118484]
€ 14,50

Een reactie posten