SOCIAL MEDIA

vrijdag 7 januari 2022

BLESSINGS OF HOME - HAVE A PERFECT BIRTHDAY




Hallo, vandaag weer een nieuwe post!

Leuk dat je er bent!

Vandaag heb ik gestempeld met de Blessings of Home stempelset.



Hierboven heb je de Misty Moonlight versie en hieronder de Fresh Freesia versie.

We stempelen op een Basic White basis in de bovenstaande kleuren. Daarna scheuren we het onderrandje af. We matten dan op Misty Moonlight of op Fresh Freesia. 
Bij de Misty Moonlight kaart maken we de mat recht en werken we af met een draad en rhine stones. Het tekstje stempelen we op een stukje Basic White en matten we dan op een stukje Misty Moonlight zodat het mooi omhoog komt.

Bij de Fresh Freesia kaart scheur ik ook het onderrandje van de mat. Daarna bestempel je de basis kaart met de bloemen in Fresh Freesia en plak je alles op elkaar. Ook hier maak je weer een tekstje op een stukje Basic White wat ik gemat heb op Fresh Freesia. De kleine Rhine-stones maken het geheel af.



Wil jij de bovenstaande kaarten ook maken? Bestel dan de spulletjes bij mij. 
Bij besteding van € 60,00 mag je nu ook een mooi item uitkiezen uit de Sale-a-Bration catalogus.

Kom je hier nu een kaart tegen welke je heel graag wil kopen? Dat kan en mag natuurlijk.
De kaarten kosten tussen de €1,50 en €2,50 per stuk. 
De opbrengst is voor MercyShips.
Afgelopen jaar heb ik een mooi bedrag mogen doneren. Hierdoor kunnen weer mensen geholpen waarvoor zorg niet zo vanzelfsprekend is!
(google maar eens dan zie je het zelf ;)

Heb je vragen over stempelen, bestellen of om zelf demo te worden!!! Dat is echt leuk.
Stuur me dan een berichtje op tvanduijn@hotmail.com, ik help je graag!





 

Een reactie posten