SOCIAL MEDIA

zaterdag 16 oktober 2021

Shaded Summer

Hi, leuk dat je komt kijken!


Vandaag heb ik een kaartje gemaakt voor de uitdaging van  het Global Design Project #313.




Deze week heeft het Global Design Project blog een kleuren uitdaging.


De kleuren zijn:



Ik heb een kaart gemaakt met de Shaded Summer stempelset (bestelnr. 155783)

De basis is Sahara Sand, daarop een laag Basic Black cardstock, Real Red cardstock en daarop het bestempelde deel op Basic White. Ik heb de beide bloemen gebruikt de kleinste heb ik rondom het cardstock gestempeld en de grootste bloem heb ik met Real Red gestempeld in het midden van de kaart.
De tekst heb ik met zwart gestempeld op een Basic White stukje en gemat op Real Red. 
De kaart is nog versiert met Real Red siersteentjes.

Je kunt alle artikelen die ik gebruikt heb bij mij bestellen via tvanduijn@hotmail.com
of via mijn webwinkel bij Stampin'Up! Ik zou het leuk vinden je demonstrator te zijn.

Fijne dag vandaag!





 

1 opmerking :