SOCIAL MEDIA

maandag 18 oktober 2021

Happy Birthday!! Stampin'Uitdaging #1

Hi, wat leuk dat je op mijn blog komt kijken!

Vandaag een kaartje wat ik ga insturen voor de Stampin'Uitdaging #1.

De opdracht is een Zwart-- Witte kaart. Ik denk dat het gelukt is.



Vaak maak ik kaartjes met veel laagjes of kleuren inkt. Ik denk toch dat het me gelukt is om een hele toffe kaart te maken met maar 2 zulke basis 'kleuren'.

De basis is Basic White, over de helft van de kaart plak ik een strook wit met zwarte stippeltjes uit papierpak Patronenparty.
Uit Basic Black cardstock snij ik de mooie bloem van Artistic Dies. 
Met zwart stempel ik de tekst uit de stempelset Artistically Inked set deze snij ik uit en plak ik op met dimensionals.
Ik maak de kaart af met de mooie rinestones van Stampin'Up!

Als je vragen hebt? of een bestelling wilt plaatsen! Zou ik SUperleuk vinden... mail me dan op tvanduijn@hotmail.com of je kunt winkelen via mijn winkelwagentje.

Product List
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Artistic Dies
[155371]
€ 42,00
Clear Block H
[118490]
€ 10,50


 

1 opmerking :

  1. Wat een mooie kaart Theresia ;o)
    Leuk dat je meedoet aan de challenge ... vergeet je hem niet te linken op mijn blog?

    BeantwoordenVerwijderen