SOCIAL MEDIA

vrijdag 15 oktober 2021

Stampin'Up! Blackberry Beauty No. 3



Hi, welkom,

Vandaag gebruik ik weer de Blackberry Beauty Suite (best.no. 156278)





Vandaag heb ik een gestempelde kaart gemaakt met de suite. 
Ik gebruik de volgende kleuren, Early Espresso, Cinnamon Cider en Polished Pink. Ik stempel in een cluster in het midden van de kaart. Daarop bevestig ik een blad uit de ephemera pack en een stukje lint daarop een label uit het ephemera pack waarop ik Hallo gestempeld heb. 

De laagjes zijn een witte kaart met een stukje bestempeld Rich Razzleberry daarop Gold shimmer vellum met daarop het bestempelde cardstock.

Het zou leuk zijn als je een berichtje achterlaat.

Wil je iets bestellen of heb je vragen? Stuur dan een berichtje aan tvanduijn@hotmail.com




 

Een reactie posten