SOCIAL MEDIA

woensdag 20 oktober 2021

Nature's Harvest - Thank you


Hi, wat leuk dat je er bent!

Vandaag heb ik een kaart met papier uit de Harvest Meadow Suite (bestelnr. 156280).

Je kunt alle onderdelen ook los bestellen!


Voor deze kaart gebruik ik het SUPER mooie papier Oogstmaand. 
De kleuren zijn echt heel mooi. 
Ik heb strookjes gesneden van het Design Papier en deze opgeplakt, beetjes speels. Daarna heb ik een Label gemaakt met de Smaakvol/Tailor tag pons. Hierop heb ik met zwart de tekst gestempeld en de bloem met Bumblebee inkt.
De bloem op de kaart heb ik uit het duin meegenomen en gedroogd. Woon je nu op een plaats dat je niet de bloemen kunt drogen dan kan je hier ook de bijpassende stansen gebruiken
 Rijke Oogst (bestelnr. 156504).

Heb je vragen over de kaart of over Stampin'Up? Wil je instappen als Demo en ook je spulletjes met korting kopen? Stuur me dan een berichtje op tvanduijn@hotmail.com.

Fijne dag vandaag! 



Product List
Harvest Dies
[156504]
€ 46,00
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00

 

Een reactie posten