SOCIAL MEDIA

zondag 24 oktober 2021

Stampin'Up! Blackberry Beauty Suite

Hi, vandaag een kaart met de Blackberry Beauty Suite,

Nog even genieten hoor van al die mooie herfstkleuren! 
(vandaag het kaartje wat ik eigenlijk vrijdag hadden willen posten, het was even een heerlijke herfstvakantie dus ik maak het vandaag goed :)




De kaart is opgebouwd uit laagjes. Je begint met een basis van Rich Razzleberry. Het laagje daarna was een kado tijdens de Sale-a-Bration. Zo leuk.. volgende keer goed opletten en bij je bestelling voegen.
Daarna een laag DSP uit de suite. Het label en de bloemen komen uit de Efemera set. Een stukje Bakerstwine en dimensionals en de buitenkant van de kaart is klaar.




De binnenkant is een mat van Basis White bestempeld met de tak uit de stempelset en het randje is weer het papier uit de Sale-a-Bration. Je kunt hier natuurlijk ook eens stukje goud cardstock gebruiken.

Je kunt de gebruikte spulletjes bij mij bestellen tvanduijn@hotmail.com.

Heb je vragen of wil je iets weten! Gebruik mijn mail adres!!! Echt ik zou het superleuk vinden om je te helpen en ook verliefd te worden op deze spulletjes.

Wil je instappen in mijn team en ook Stampin'Up! demo worden. Superleuk stuur me een mailtje met je vragen en dan kunnen we ze samen doornemen.







 

Een reactie posten