SOCIAL MEDIA

zondag 7 juni 2020

Stampin'Up! GDP #243 Tasteful Touches


Hi, leuk dat je komt kijken.

Vandaag een extra post... waarom? Gewoon omdat ik het leuk vindt om nog mee te doen met de GDP #243


Wat heb ik gemaakt? Twee kaartjes met de Tasteful Touches set (152562).
Een staande en een liggende. Zo divers mogelijk zodat je ziet hoe makkelijk deze set te gebruiken is.

Ik gebruik het DSP uit de nieuwe catalogus bij deze suite. In Good Taste DSP (152494) en de stempelset Tasteful Touches (152562).


Voor beide kaarten snij ik DSP af van een van de mooie vellen uit het pak. Ik gebruik voor beide kaarten dezelfde ondergrond. Die met de Night of Navy ondergrond.

Ik stempel de bloemen eerst op Whisper White cardstock met Night of Navy inkt (106577). Daarna knip ik voor beide kaarten 2 bloemen uit. Er is geen die voor maar die heb je ook echt niet nodig, het knippen is heel eenvoudig.
Op het DSP stempel in de bloem nogmaals en ook de achtergrondstempel en de veer. Met Sahara Sand inkt (121695) stempel ik het takje.
Dan plak ik de bloemen op de kaart zodat het een mooi boeket is.

Op de bovenste kaart stempel ik de tekst direct op het papier.
Op de kaart hieronder maak ik een banner op Whisper White cardstock met een fish-tale en plak deze op met dimensionals.


Mijn kaartjes zijn gelinkt naar het Global Design Project blog

Wil jij de spullen voor deze kaarten ook bestellen? Stuur dan een email naar tvanduijn@hotmail.com of shop via mijn winkelwagentje in de rechterkolom.

Als je nog vragen hebt kun je me een berichtje sturen en kom ik zo snel mogelijk bij je terug.

Groetjes en nog een fijne zondag!

Theresia

Een reactie posten