SOCIAL MEDIA

vrijdag 5 juni 2020

Scrap: Scott


Hi,

Leuk dat je er bent,

Vandaag geen kaartje maar een layout met de producten van Stampin'Up! en Felicity Jane.





Ik gebruik hier een witte basis met daarop diverse soorten DSP. De lichtblauwe mat onder de foto is Seaside Spray. De hele layout is op basis van deze kleur, ik wilde echt deze kleur in de layout en ik ben er zo onwijs blij mee. 
De journaling heb ik op het papier onder de foto gedaan en heeft een mooi gerafeld randje.

Als je vragen hebt stuur dan even een berichtje,

mijn email: tvanduijn@hotmail.com

Alle spullen van Stampin'Up! zijn direct bij mij te bestellen.
Vandaag plaats ik een verzamelorder en zijn de verzendkosten naar mij toe gratis.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes,

Theresia 

Een reactie posten