SOCIAL MEDIA

maandag 8 juni 2020

Stampin'Up! Let's celebrate you


Hi.

Leuk dat je op mijn blog komt kijken.


Vandaag heb ik een kaartje met spullen uit de Forever Greenery Suite.

In ons team hadden we dit weekend een nieuwe uitdaging.... Verjaardag! 
Nu de verjaardagen niet zo groot gevierd worden is het denk wel zo leuk om kaartjes te sturen dus er gaan er best wel een aantal door de brievenbus.




Hoe heb ik deze kaart gemaakt? 
Ik gebruik Whisper White cardstock (106549)als basis voor de kaart en voor het panel. Het panel heb ik bestempeld met 3 kleuren inkt. Shaded Spruce 147006), Pretty Peacock (150083) en Pear Pizzazz (131290). Ik gebruik de stempels uit de Forever Fern set (152559). Dit is een distinktive set.... wat betekend dit? Dat als je stempelt dat er dan verschillende kleuren ontstaan in je afdruk. Je kunt nog meer kleuren afdrukken maken als je second-generation stamping doet. Dat is een tweede afdruk met je stempel zonder te her-inkten. De band is gemaakt van een stukje dsp. Daarop een label uit de Tasteful labels (152886) en een tekst uit de stempelset Bloom & Grow (149229). Om het geheel af te maken gebruik ik Gold Glitter enamel dots (152155) en In good taste elements (152476).

Je kunt een bestelling bij mij plaatsen door rechtstreeks naar de webshop te gaan door op het winkelwagentje te drukken of je bestelling naar mij te mailen op tvanduijn@hotmail.com.

Vragen? mail me.. dan help ik je graag verder.

Groetjes en een fijne dag vandaag.

Theresia

Een reactie posten