SOCIAL MEDIA

woensdag 17 juni 2020

Stampin'Up! Birthdays are the best days



Hi, leuk dat je er bent.

Vandaag heb ik een kaartje met de set Beautiful Friendship.




k gebruik de bloemen en de hartjes en de blaadjes. Dit is zo'n mooie kaart. Ik kwam deze tegen op pinterest. Ik gebruik de kleuren Daffodil Delight, Pumpkin Pie,Calipso Coral en Garden Green. De bloem be-inkt ik met Daffodil Delight en met een dauber voeg ik aan de randjes wat Pumkin Pie toe, daarna stempel ik de bloem. De hartjes van de bloem zijn in Calipso Coral en de lange bloemetjes ook. De blaadjes en de tekst stempel ik met de Garden green. De hele kaart mat ik dan op een basis van Calipso Coral en dan op de Whisper White kaart. Ik plaats nog 3 mooie embellishment op de kaart en dan is de kaart klaar. 

Als je de muis op het artikel set krijg je een link naar mijn webshop als je dit product wil bestellen kan dat door het eenvoudig in je mandje te plaatsen. Wil je toch liever direct via mij een bestelling plaatsen kan dat ook. Je kunt dan betalen via een Tikkie. Mijn mail adres is tvanduijn@hotmail.com.

Leuk dat je kwam kijken!

Fijne dag en hopelijk tot de volgende keer.

Groetjes,

Theresia


Een reactie posten