SOCIAL MEDIA

vrijdag 19 juni 2020

Stampin'Up! Hello.. vlinder


Hi, 


Vandaag een kaartje met de Butterfly Gala set.



De basis is een Whisper White kaart met daarom een mat van Coastal Cabana
Daarop komt een kaart waarop ik de kleine vlinders plak die ik gestempeld heb op Coastal Cabana en Bermuda Bay. Ik pons de vinders uit met de bijpassende butterfly pons . Ik gebruik hiervoor Memento Black inkt.  Daarna stempel ik de tekst en maak het af met 2 mooie rinestones.

Dit was mijn kaartje voor vandaag! Laat eens een berichtje achter.. Als je vragen hebt over de kaart of over andere Stampin'Up! artikelen stuur dan een berichtje naar tvanduijn@hotmail.com

Onder de artikelen zitten linkjes naar mijn webwinkel, je kunt hier gebruik van maken als je rechtstreeks wilt bestellen. Je kunt ook via mijn email bestellen.

Fijne dag vandaag!

Groetjes,

Theresia


Een reactie posten