SOCIAL MEDIA

maandag 15 juni 2020

December: Kerst-Mix #23




Hi, Leuk dat je er bent,
Vandaag heb ik een kaartje gemaakt voor de Kerst-Mix #23 .
De opdracht: Alles Mag

Heerlijk dat betekend dat ik gewoon alle mooie stempel-sets die ik heb mag gebruiken.
En eerlijk is eerlijk mijn collectie Kerst-stempels is behoorlijk uitgebreid.

Dit is mijn kaart!



Op de achtergrond gebruik ik een maand-stempel van  Kerri Bradford, de set heet About Time en het is een Limited Release. Ik gebruik hiervoor de stempel inkt van Stampin'Up! in de kleur Smokey Slate. Op de banner stempel ik de auto en de boom uit de set Deck The Halls van Kerri Bradford. Deze stempel ik met Real Red en Garden Green. De kaart en de banner zijn gemat op Real Red cardstock. De 25 en de tekst aan de binnenkant van de kaart zijn van 
Felicity Jane.

En misschien had je de sneak al gezien op social media, de binnenkant van de kaart!



Het was weer super leuk om mee te doen met deze uitdaging. 

Als je vragen hebt hoe of wat? Neem dan contact met me op via de mail tvanduijn@hotmail.com
ik help je graag!

Groetjes en een fijne dag!

Theresia

Een reactie posten