SOCIAL MEDIA

vrijdag 12 juni 2020

Stampin'Up! Bloem voor elk seizoen!



Hi,

Leuk dat je er bent.

Vandaag een kaartje met het DSP Bloem voor elk seizoen



Voor de kaart gebruik ik het DSP papier Bloem voor elk seizoen. Ik snij drie stroken die mat ik op de nieuwe kleur Midnight blue. Je kunt dit in een assortiment pak kopen.  De drie stukken plak ik dan op een Whisper White card. Dan heb je wel gelijk alle mooie nieuwe In-colors voor 2020-2022. Het past ook erg mooi bij het pak DSP.
De tekst heb ik gestempeld op een rondje Whisper White cardstock en met dimensionals bevestigd op de kaart. De lakpuntjes maken de kaart af.

Heb je nog vragen mail me dan op tvanduijn@hotmail.com

Maandag plaats ik een verzamelbestelling! Wil je ook bestellen? Zorg dan dat je bestelling maandag voor 12:00 bij mij is. Dan kan ik alles verzamelen!

Groetjes en een fijne dag!

Theresia



Een reactie posten