SOCIAL MEDIA

woensdag 14 november 2018

Stampin'Up! Nieuws


Goedemorgen,

Een klein berichtje. Vanaf 5 december mag ik de nieuwe catalogus bestellen. Als jij nu denkt...Oh gaaf! wil ik ook..(vast wel) dan kun je er een bij mij bestellen. 

tdejager@kpnplanet.nl

(Je moet alleen de verzendkosten betalen.)

Ook als je vragen hebt kan het via mijn mail.


20190103_OCC19_en-UK    20190103_SAB19-1_en-UK

Ziet er mooi uit hé.. van binnen is de catalogus nog veel leuker.

Ik heb al een aantal nieuwe spulletjes in huis en ga er mooie voorbeelden van maken.
Er komen dus weer wat blogposts aan... dus zeker volgen.

Fijne dag vandaag!

Groetjes, 

Theresia 


De koffie & kaart ochtend staat op de agenda voor 21 november van 10:00-12:00 
kosten €5,-- opbrengst is voor Villa Joep! graag aanmelden voor 16 november a.s. via tdejager@kpnplanet.nl

Een reactie posten