SOCIAL MEDIA

maandag 12 november 2018

On Stage 2018 Stampin'Up! 30 jaar!

Hi Goedemorgen,

Wat leuk dat je op m'n blog meeleest.

Afgelopen weekend was OnStage van Stampin'Up in Utrecht. Dit is de cursus/presentatie dag voor Stampin'Up! Demonstrators. 

We kregen presentaties voor de acties vanaf januari als de nieuwe catalogus live gaat. Nu moet ik zeggen.... De catalogus is fantastisch.... Als je nu denkt.... wil ik zien...dat kan maar je moet nog even wachten. De demo's krijgen nu eerst de kans om een aantal sets te kopen en daar mooie voorbeelden mee te maken en workshops voor te bereiden en dan.... dan mogen jullie er ook mee aan de slag. 

Wil je nu ook een catalogus bestellen. 

Mail mij dan even op tdejager@kpnplanet.nl

Je hoeft dan alleen de verzendkosten betalen (je kunt deze ook even langs halen). Als je een workshop komt doen in december probeer ik hem gelijk mee te geven.




Maar nu hebben we nog de hele mooie aktie ( zie blogpost van gister) en de kerst catalogus. Belangstelling... ook dan mag je me mailen.(tdejager@kpnplanet.nl)

In de site bar kun de de kerst catalogus digitaal bekijken.

Deze week zal ik de foto's van de Swaps op m'n blog zetten... lees je dan weer mee.

Groetjes, 
Theresia



Een reactie posten