SOCIAL MEDIA

maandag 19 november 2018

Stampin'Up! Season Greetings


Hi Goedemorgen,

Vandaag een licht kerstkaartje. Het gaat nu toch een beetje tijd worden om de kerstkaarten klaar te maken.
Met de Snowflake Showcase is dat niet zo moeilijk. Met een kleine stempel heb ik door het herhalen een mooie achtergrond gemaakt. Dit heb ik op een Smokey Slade kaartbasis beplakt.
Met de bijpassende dies heb ik een grote sneeuwvlok van vellum gestanst en daarna nog een kleine sneeuwvlok in Blushing Bride. Ik heb met een punch een kleine witte cirkel gepunched en achter de sneeuwvlok geplakt dan komt het er mooi uit. Het tekstje is uit de set Beautiful blizzard.






Als je belangstelling hebt voor een van de sets hoor ik het graag!

25 november a.s. doe ik weer een verzamelbestelling

Je kunt mij mailen op tdejager@kpnplanet.nl



Woensdag 21 november heb ik nog plekjes voor de koffie en kaart, kosten zijn € 5,-- opbrengst is voor Villa Joep! tijd: 10:00 -12:00.
Op Vrijdag 23 november staat een koffie en kaart op de agenda in de middag van 13:30-14:30 er zijn nog plekjes. Ook hier zijn de kosten €5,-- opbrengst is voor Villa Joep!

Een reactie posten