SOCIAL MEDIA

donderdag 6 mei 2021

Stampin'Up! Vintage




Hallo, voor de kerst-mix van deze week heb ik een Vintage kaart gemaakt.

Kijk je mee?



Ik heb de stempelset Very Versailles (149275) gebruikt. Deze set geeft me altijd al Vintage Vibes. Zo gaaf.

De basis van de kaart is Evening Evergreen. Daarop een panel Very Vanilla, deze heb ik met de blending brush be-inkt met crumb cake inkt. Daarop heb ik met de Evening Evergreen alle stempels gestempeld. Het ornament heb ik embossed met clear powder en nadat het lint op de kaart zat met dimensionals opgeplakt.

De binnenkant heeft een inlegvel in Very Vanilla.

Doe je ook mee met ze uitdaging? We zouden graag je uitwerking zien. Op het Kerst-mix blog.

Wil je een van deze artikelen bestellen? Dat kan bij mij. Stuur me dan een berichtje op tvanduijn@hotmail.com.





 

Een reactie posten