SOCIAL MEDIA

vrijdag 7 mei 2021

Stampin'Up! Many Thanks

Hi en happy Friday!

Heerlijk het is vrijdag en dat betekend dat ik een paar daagjes vrij heb.

Vandaag heb ik een kaartje met de Flowers of Friendship stempelset (155358)



De basis is een Basic White kaart. Daarop komt de bestempelde kaart. Hier heb ik de bloemen 2x gestempeld ik heb hiervoor de Stampin'Write markers gebruikt zodat de bloemen roze zijn en de stelen groen. De bloemen en bladeren heb ik ingekleurd met de markers en een aqua brush. 
Een nieuw stukje Design Papier erop en een mooi tekstje de kaart is klaar. 

De kaart voelt voor mij als heel licht en transparant. Zo heerlijk om te maken. Vind jij de kaart leuk?
Laat dan eens een berichtje achter!

Wil je Stampin'Up! spullen bestellen dan kan dat bij mij. Deze maar ook alle andere uit de mooie nieuwe catalogus. Je kunt deze bekijken door op de link rechts te drukken. Je kunt via de webwinkel bestellen maar ook via de mail. tvanduijn@hotmail.com. Je bent van harte welkom.




 

Een reactie posten