SOCIAL MEDIA

woensdag 5 mei 2021

Stampin'Up! Tasteful Touches

Hi, leuk dat je er bent. 

Vandaag een kaart met de Tasteful Touches(152562).



Met stempelinkt maakte ik de achtergrond met de diptechniek. Daarna goed laten drogen. Nog wat spetters erop en de achtergrond is klaar. Met Misty Moonlight stempelde ik de bloemen op een los stukje papier uitgeknipt en ik heb ze ingekleurd met een natte brush. De achtergrond stempelde ik direct met de inkt daarop heb ik een scalloped cirkel geplakt en daarop het label met de tekst. Met dimensionals heb ik de bloemen op de kaart bevestigd. Mooie drops erop en de kaart kon gemat op Misty Moonlight cardstock en een Basic White kaart.

Alle gebruikte spullen kan je bij mij bestellen op tvanduijn@hotmail.com (je mag natuurlijk alle Stampin'up! spulletjes bij mij bestellen ;) )

Heb je vragen gebruik dan hetzelfde emailadres ik help je graag verder.




 

Een reactie posten