SOCIAL MEDIA

donderdag 13 mei 2021

Kerst met een favoriete set!

Hi, leuk dat je er bent.

Vandaag een kaart voor het Kerstmix blog.

Opdracht: Maak een kaart met je favoriete kerststempel.

Dit is mijn kaart geworden!


De kaart is gemaakt met stempels van Oxford Impression en ik denk al meer dan 10 jaar oud.
De set hoort tot mijn favorieten. Echt een favoriet heb ik niet daar hou ik teveel voor van mijn stempels.

Maak jij ook een kaart voor het Kerstmix blog? Zouden we superleuk vinden.

Ik heb wel de nieuwe groene inkten gebruikt van Stampin'Up! dat zijn echt definitief mijn nieuwe favorieten!!! ZO MOOI!
Verder heb ik nog gebruik gemaakt van de Goud embossing techniek. Was even het embossen uit het oog verloren maar dat gaat goed komen. Ik vind het weer helemaal gaaf.


De binnenkant heb ik met dezelfde technieken gemaakt. De mooie tekst stempel is wel van Stampin'Up! uit een set uit 2003 volgens mij. Ik ben al superlang fan van Stampin'Up! producten het is dan ook niet zo raar dat ik demonstratrice geworden ben.

Als jij nu een wensenlijstje hebt met een waarde van meer dan €129,- kan je beter instappen. Je krijgt deze maand dan een aanvulling van je bedrag tot een waarde van €207,-. Je hoeft niet te verkopen, als je nu instapt heb je tot eind oktober om je kwartaal omzet te halen. Je krijgt dan 20% korting. Stuur me een berichtje of bel me als je vragen hebt! Ik zou je graag in mijn team hebben. 

Fijne dag vandaag! 



telnr. Theresia de Jager 0657347005

email: tvanduijn@hotmail.com
 

Een reactie posten