SOCIAL MEDIA

maandag 17 mei 2021

Stampin'Up! Glitter Poppy!

Hi, leuk dat je mijn blog bezoekt!

Vandaag heb ik een kaartje met het mooie True Love Paper (154281) 




De basis is een Basic White kaart met daarop een zwart panel met 3 stroken papier van het True Love DSP. Daarop heb ik een Happy Birthday! banner gestempeld en ik heb een mooie Poppy uitgesneden en een basis poppy in het nieuwe glitter papier (155784).

Je kunt alle benodigdheden voor deze kaart bij mij bestellen. Ik help je graag verder.
Wil je beginnen maar je weet niet precies waar? Stuur me dan een berichtje op tvanduijn@hotmail.com
Heel voorzichtig ga ik weer opstarten met workshops en starters. 
Ik zou het helemaal leuk vinden om je kennis te laten maken met Stampin'Up! en de SUperleuke wereld van stempels.


Is je verlanglijstje nu groter dan €129,- dan doe je er verstandig aan om in te stappen als Demonstratrice.. eng, nee hoor! maar je mag dan voor €207,- aan spullen uitzoeken. Je kunt dan tot oktober met 20% korting spulletjes aanschaffen. Daarna stopt het dan weer automatisch... je kunt natuurlijk ook blijven en genieten van alle leuke dingen die Stampin'Up! voor jou in petto heeft.
vragen? stuur me een berichtje op tvanduijn@hotmail.com







 

Een reactie posten