SOCIAL MEDIA

maandag 9 mei 2022

NIEUWS! EEN NIEUWE UITDAGING!



Hi, Leuk dat je even komt kijken op mijn blog!

Vandaag een nieuwtje! Ik ga als Designer beginnen bij Stamptable!! 

Hieronder vind je een van mijn nieuwe kaartjes! Ik ben sinds de Art Specially beurs helemaal verliefd op de stempels van AALL Create!! Zo gaaf! 


Ik zou het leuk vinden als je me blijft volgen er komen heel veel nieuwe dingen aan. Ook dingen die ik nog nooit gedaan heb maar ik citeer Pippie Langkous dan maar "Ik heb het nog nooit gedaan maar ik denk dat ik het wel kan".

Zin in een nieuw knutselavontuur! 

Dit betekend wel dat ik per direct geen demonstratrice voor Stampin'Up! meer kan zijn. Heb je een nieuwe demonstratrice nodig?! Stuur me dan even een mailtje dan help ik je graag verder.

Ook hoop ik weer kleine workshops te gaan geven als kennismaking met Mixed Media en AALL Create! 

Tot Snel!




 

1 opmerking :

  1. hoi hoi,
    succes in het stamptable dteam, ben zelf ook helemaal fan van Aall&Create, ben beneiuwd naar jouw creaties en je hebt een nieuwe volger :)
    gtoetjes Alma,

    BeantwoordenVerwijderen