SOCIAL MEDIA

vrijdag 22 april 2022

HOME & LIFESTYLE




Hi, vandaag weer een label. Heerlijk nu we weer op bezoek mogen gaan. 
We hangen gewoon overal labels aan.... we maken de wereld gewoon wat mooier!
Doe je ook mee ;)



Het papier is helaas re-tired zo jammer, ben er nog steeds zo blij mee.

Je kunt hier ieder soort papier voor gebruiken. De stempel komt uit mijn eigen collectie en is niet van Stampin'Up! De bloemen komen uit het duin en heb ik gedroogd. De gesneden bloemen komen uit de rijke oogst die-set.





Hier is het label gezellig ingepakt met een hand- en theedoek met vergeet-me-nietjes.

Ik hoop dat de ontvangers er veel plezier aan beleven.

Je kunt de dies en heel mooi papier bij mij bestellen. Heb je belangstelling of hulp nodig.. mail me dan op tvanduijn@hotmail.com of kijk even in de webwinkel wat voor moois er allemaal te koop is.

Fijne woensdag! 



Product List
Harvest Dies
[156504]
€ 46,00
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00


 

Een reactie posten