SOCIAL MEDIA

vrijdag 29 mei 2020

Stampin'Up! Fun Fold Magnolia


Hi, leuk dat je er bent,


Vandaag een Fun Fold kaart met het mooie Magnolia Lane DSP. Helaas gaat het papier per 3 juni uit de webwinkel, maar het is zo mooi!




Ik heb een kaart basis gemaakt van Whisper White (106549)en daarop 2 stukjes DSP (149484) gebruikt. Het tussenstuk heb ik uit de kaart gesneden. Op de kaart heb ik een stukje Petal Pink cardstock (147009) geplakt om de delen weer aan elkaar te maken. Daarop een Whisper White stukje en een mooie gekleurde Magnolia uit de Good Morning Magnolia bundle (151087). Hierop krijg je nog 10% korting tot 3 juni daarna alleen nog los te verkrijgen. Het kaartje daarna mooi afgewerkt met twee sequins.

Dit is mijn kaartje voor vandaag, ik hoop dat jullie het ook leuk vinden. 
Laat eens een berichtje achter ... en als je vragen hebt stuur me dan een berichtje op tvanduijn@hotmail.com, voor je orders mag je hetzelfde email adres gebruiken.

Groetjes, en een fijne dag!

Theresia

Een reactie posten