SOCIAL MEDIA

woensdag 27 mei 2020

Kerst-Mix #20 CUTE


Hi,

Leuk dat je er bent.

Vandaag heb ik een 'Cute' kaartje gemaakt voor het Kerst-Mix #20 blog.

Het stempeltje heb ik ooit cadeau gekregen bij een tijdschrift uit Engeland.
Zo leuk! maar eigenlijk nooit gebruikt. Het ronde stempeltje zat ook ooit bij een tijdschrift.




Het cardstock wat ik gebruik is van Stampin'Up! in de kleur Old Olive (106576) en Whisper White (106549)om te kleuren. 
Het gestreepte papier komt uit de 'Botanical Prints"product medley (151301).

Ik heb gestempeld met Tuxedo black Memento (132708). Als je deze inkt nog niet hebt...kopen echt zo geweldig om te kleuren!! Eerst goed laten drogen daarna heb ik gekleurd met de Stampin'Blends, erg leuk om te doen, ik heb de Old Olive, Daffodil Delight en Real Red gebruikt. Zowel de lichte als de donkere. Drie rode dotjes op het kaartje en klaar.

Het was weer erg leuk om mee te doen met de Kerst-Mix, doe jij de volgende keer ook mee?

Groetjes,

Theresia

Ik heb m’n un-boxing filmpje nog voor jullie!



ps. Als je vragen hebt of iets van Stampin'Up! wilt bestellen... mail me dan op tvanduijn@hotmail.com.

1 opmerking :

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Leuk dat je meedoet bij Kerst-Mix deze week!

    BeantwoordenVerwijderen