SOCIAL MEDIA

maandag 20 april 2020

Stampin'Up! Tijdloze Tulpen in Holland


Hi,

Leuk dat je er (weer) bent.

Vandaag een heerlijk Hollands kaartje.

Wij wonen aan de rand van het bollengebied. Nu er geen toeristen komen is het erg rustig rondom de tulpen. Voor iedereen die dit gevoel mist heb ik het kaartje gemaakt.




Ik heb een stukje Whisper white cardstock gebruikt. Met de inktdozen Poppy Parade (147050) en Pacific Point (147098) maak ik een streep over het papier... is niet moeilijk, je trekt je inktdoos over het papier.  Dit laat je goed drogen.
Daarna stempel je de tulpen uit de set Tijdloze Tulpen (152404) op een los stukje Whisper white met Poppy Parade en met Pear Pizzazz (147104). De grote tulpen stans je uit met de pons en de kleine tulpen knip je uit met de hand. Je laat de tulpen 'dansen op de wind' . De maakt een label met een leuke tekst en plakt deze op met dimensionals (104430).

Ik hoop dat ik weer geïnspireerd hebt!

Tot de volgende keer..

Groetjes,

Theresia

6 opmerkingen :