SOCIAL MEDIA

vrijdag 17 april 2020

Stampin'Up! Beterschap!

Hi, 
Leuk dat je er bent,

Vandaag een kaartje in vrolijke kleuren net of de zon schijnt.

De kaart is gemaakt met de Painted Poppies stempelset (151599)






Ik gebruik hier Daffodil Delight en Mango Melody cardstock en inkt.

Op een stukje Whisper White stempel ik de bloemetjes uit de Painted Poppies set, je kunt ze in een rij achter elkaar stempelen met Memento Tuxedo Black (132708). Even goed laten drogen. Dan gebruik je stempels met de spetters. Ik gebruik ze allebei. Ik gebruik dan de inkt Daffodil Delight (147094) en Mango Melody (147093), Ik mat het stukje Whisper White op Mango Melody Cardstock (147013). Dan vouw ik een kaart van Daffodil Delight cardstock (121680) en bestempel deze met Mango Melody met de bloem uit de stempelset. Je plakt de kaart dan in elkaar en plaats nog een tekst in dit geval Beterschap (152404).

Ik hoop dat je weer inspiratie hebt gekregen.

Veel plezier met stempelen en tot de volgende keer.

Groetjes,

Theresia

Een reactie posten