SOCIAL MEDIA

vrijdag 24 april 2020

StampinUp! Thinking of You!



Hi, wat leuk dat je er bent,
Vandaag een kaartje met het DSP (DesignPapier) uit het See A Silhouette papier pak (149443).
Vrolijke kleuren zoals Daffodill Delight, Flirty Flamingo, Mango Melody en Real Red. 




Het DSP heeft twee bedrukt kanten, dus je hebt twee soorten papier om uit te kiezen, dat was moeilijk vandaag dus ik heb met allebei de kanten 3 kaarten gemaakt.
Nu er veel mensen heel blij worden van een kaartje probeer ik van iedere kaart iets meer te maken.

De basis is Whisper White cardstock daarop komt een stukje Real Red als mat onder het DSP. Op de kaart boven wikkel ik wit draad en maak het vast met een strikje.

De Thinking of You tekst komt uit de stempelset Rooted in Nature (148217). Een hele mooie diverse set, ik zal er binnenkort wat kaartjes mee maken.
Ik stans de tekst uit met de Layering Circles Dies (151770) een Whisper White en een Real Red, bevestig deze aan elkaar en plak ze vast op de kaart met Dimensionals (104430).

Op ieder kaartje heb ik een rinestone of een enamel dot geplakt.


Dit zijn de kaartjes voor vandaag!



Fijne dag vandaag!

Groetjes,

Theresia

Afgelopen week mocht ik de nieuwe catalogus van Stampin'Up! al zien. Zo onwijs leuk! Maar als er een nieuwe catalogus komt gaan er ook dingen verdwijnen.
Klink op de link en dan kom je op de juiste plek terecht.
Mijn demonstrator nummer is 5033539. Ik zou het heel erg leuk vinden om je als klant te verwelkomen.

Alles in dit rek is op=op dus wil je zeker weten dat je iets hebt bestel het dan direct.

Wil je mee in een verzamelbestelling? Ik bestel zaterdag 25 april weer!







Een reactie posten