SOCIAL MEDIA

maandag 27 april 2020

Stampin'Up! Morning Star

Hi, leuk dat je er bent.

Vandaag heb ik 2 kaartjes met de Morning Star stempelset (151699)




De achtergrond heb ik gemaakt met een zakje. Je drukt de inktdoos op een plastic zakje en dan spuit je er een beetje water overheen. Ik ga dan met mijn vinger door de inkt. Even mooi verdelen over het zakje. Dan pak ik een stukje aquarelpapier en druk die in de inkt. Niet te lang even aan tippen en dan optillen.
Eerst goed laten drogen. Op een ander stukje papier druk je de stempels af en ik heb ze met een schaar uitgeknipt. Dimensionals (104430) onder de grote ster en onder een kleine en de andere sterren heb ik geplakt met Multipurpose Liquid Glue (110755)


De kaart boven is gemaakt met Granny Apple Green (147095) en de kaart onder met Gorgeous Grape (147099)

Graag verzorg ik je bestelling! Je kunt me mailen op tvanduijn@hotmail.com.

Er staan ook mooie stempelsets of spullen afgeprijst bij Last-Chance product en in het Clearance Rack in de webwinkel.

Groetjes en een fijne woningsdag! vandaag.

Theresia



Een reactie posten