SOCIAL MEDIA

maandag 6 januari 2020

Easy stamping #6 : Happy Birthday to you




Hi, leuk dat je er bent.

Vandaag heel veel nieuws.... op 3 januari is de nieuwe mini catalogus life gegaan. Je kunt hier nu zo goed als alles uit bestellen. Ook is het jaarlijkse Sale-a-Bration feestje van start gegaan.
Bij besteding van € 60,- mag je een item uitzoeken uit de SAB folder. De nederlandse stempelset hieronder op het plaatje is er een van.


Verder zijn er in de mini-catalogus nog 3 hele mooie Nederlandse sets te bestellen.




Heb je hier vragen over? Dan help ik je graag! Via de mail of tijdens een van de workshops.

Vandaag een kaartje met een Sale-a-Bration set in de categorie #simplestamping. 



de kaart is gemaakt met de set Happy Birthday to you (152308 gratis bij een order van €60) Ik heb gestempeld met Memento Black op een stukje Whisper White cardstock. Ik heb gekleurd met de watercolor pencils van Stampin'Up! Ik heb geen water gebruikt. Daarna heb ik het gestempelde cardstock op een Whisper White note card geplakt met Mono liquid glue.


Fijne dag vandaag, Theresia

Vrijdagmiddag 17 januari 2020
 is het weer tijd voor een koffie en kaart
van 13:30-15:30
kom je ook?
opgeven bij tvanduijn@hotmail.com




Een reactie posten