SOCIAL MEDIA

maandag 13 januari 2020

Easy Monday #7, Sale-a-Bration


Hi, leuk dat je er bent,

Vandaag een kaartje in de Easy Monday reeks, ik probeer dan een zo eenvoudig mogelijk kaartje te maken. Zo'n kaartje dat iedereen kan maken, ook jij als beginner!

Welkom bij het stempelen!




Ik heb gewerkt met de Sale-a-Bration set (152294) The gang's all meer.
Op een stukje whisper white cardstock heb ik gestempeld met memento zwart, daarna heb ik met Real Red een verjaardagshoedje op het enkele stokstaartje gestempeld. (wat een schatje he!) Dit heb met lijm op een stukje real red cardstock geplakt en daarna alles op een whisper white cardbase.

Als je vragen hebt hoor ik het graag!

groetjes en een fijne dag,

Theresia


Vrijdagmiddag 17 januari 2020
 is het weer tijd voor een koffie en kaart
van 13:30-15:30
kom je ook?
opgeven bij tvanduijn@hotmail.com

ps. Ik heb nog 2 plekjes! Kom jij ook?

Een reactie posten